slettet Startet 1.Desember.2007 Del på Facebook Startet 1.Desember.2007 (redigert) hverken på hastighet eller Comfort!!..........;) http://www.popularmechanics.com/outdoors/a...es/1276881.html Speeds of 20 knots on a sport sailboat? Impossible. A 40-ft. sailboat that beats 70-ft. racing yachts? Not likely. A yacht that can sail without heeling over, yet go faster than anything its own size? Hard to believe. Well, check out the DynaFlyer 40 Red Hornet and start believing. Redigert 2.Desember.2007 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 2.Desember.2007 Del på Facebook Svart 2.Desember.2007 Båten gir for lite for pengene.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
slettet Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 (redigert) naahhhhhh...... if you pay less you get less..... det er en konskvens av dagen masseproduserte båter av...eh.. ... kremt... fabrikat og alle andre (billige) produkter forøvrig....og en del dyre og for den slags skyld.. spesielt av .... og ........ fabrikat....... ;) det er/var en "saying" i *big bluff*: pay less get more..... i den automatiserte og masseproduksjonsorienterteforbruksverden av i dag kan dette enkelt omskrives till pay less - get less...... Redigert 3.Desember.2007 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 3.Desember.2007 Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Dessuten er artikkelen fra 1999. Siden båten ikke er blitt en suksess må den jo være dårlig. Det har også vært en del hendelser som har svekket min tillit til svingkjøler de siste årene.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 3.Desember.2007 Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Denne derimot https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=36370&hl= HP1030 Denne bør fløtte seg raskere enn de fleste kombinert med grei bocomfort Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 3.Desember.2007 Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Trodde det å nesten kantre med seilbåten i litt aktiv seiling var noe av moroa jeg. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
slettet Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Dessuten er artikkelen fra 1999. Siden båten ikke er blitt en suksess må den jo være dårlig. Det har også vært en del hendelser som har svekket min tillit til svingkjøler de siste årene.. neida... det er bare fordi seilamatyører som dere....! oppss.... er stokk konservative...... Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Trodde det å nesten kantre med seilbåten i litt aktiv seiling var noe av moroa jeg. joda... bare det bryter og bender og gir inntrykk av at det går fælandes fort så..... er ´dere´ vel fornøyd...... ;) sjømannskap - liksom......? Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Denne derimot https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=36370&hl= HP1030 Denne bør fløtte seg raskere enn de fleste kombinert med grei bocomfort helt sikkert et bra alternativ om man kan akseptere de uomtvistelige seiltekniske kompromissene som man får på kjøpet sammenliknet med Dynaflyeren - også har den jo ekte rorkult da..... ++++++ prisen er/var vel fenomenal skulle jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.