Bergen Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 I følge denne tråden i et annet forum er den "i gang igjen" Sitér dette innlegget Link to post
princess 412-2 Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 barodd 2 begynner å komme seg nå:) her avbildet på naustvik slipp for et par uker siden. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Herlig å se at en så spesiell båt blir tatt vare på av skikkelige entusiaster! Jeg gleder meg til å se denne på Havnadagane.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Det gjør jeg også Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Poseidon Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 .....Jeg gleder meg til å se denne på Havnadagane.... Se? ja selvfølgelig, men fremfor alt å HØRE den! Jeg hørte den igang en søndag for et par måneders tid siden - og da var det trolig minst 30 år siden jeg sist hadde hørt de mektige drønnene fra en 60 HK tungbygd Rubb. Skjønnere musikk finnes knapt nok . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
EIRINA Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Dette er jo bare hærlig Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 men fremfor alt å HØRE den! Ja. Det er det fine med konvoien på torsdag kveld som innleder Havnadagane, da får man både sett og hørt båtene! En utrolig opplevelse å stå der og høre lyden av Norsk kysthistorie passere forbi! Og i tillegg får man opplest litt fakta om hver båt, ikke dumt det heller.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Håkon Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Det er virkelig flott å sjå kva folk klara å få til med flotte båtar! Barodd II er ein nydeleg kuttar med flott fasong frå kjøl til mastetopp! Det er ikkje så mange fiskefarty av det litt større slaget som framleis har casing og galgedekk, det gjev tross alt meir plass å ha overbygg ut i bordet. Forøvrig syns eg respektlause "plastbåtfolk" som ikkje har peiling på kva som blir diskutert kan holde seg vekke med drittslenginga si. Plastbåtane deka kan me søkka på trålfeltet, for desse kjem til å bli eit vanvittig avfallsproblem! Nok om det. Eg vil ynskja alle dei som jobbar med Barodd II lykke til på reisa fram mot ein "strøken" båt! Håpar dei ikkje kjem ut for meir problem enn "naudsynt" og at det ordnar seg med motoren! mvh Håkon Berg Gunnarson Trebåtentusiast Sitér dette innlegget Da heite ikkje trebåt, da heite båt. Og så e da nåke so heite plastikkbåt.. Helsing Håkon Berg Gunnarson Link to post
index Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Forøvrig syns eg respektlause "plastbåtfolk" som ikkje har peiling på kva som blir diskutert kan holde seg vekke med drittslenginga si. Plastbåtane deka kan me søkka på trålfeltet, for desse kjem til å bli eit vanvittig avfallsproblem! Stått opp på feil fot i dag? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Håkon Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Neida, får berre litt vondt i foten når ein les slikt tull ;-) Sitér dette innlegget Da heite ikkje trebåt, da heite båt. Og så e da nåke so heite plastikkbåt.. Helsing Håkon Berg Gunnarson Link to post
index Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Regner med at du snakker om innlegg tidlig i tråden, skrevet for en 7-8 måneder siden. Da hadde det vært greit om du hadde sitert disse slik at vi andre skjønner hva du snakker om. Rent bortsett fra dette synes jeg innlegget ditt ikke var sælig bedre, men det får nå være så sin sak. La oss nå ikke ødelegge en tråd om en flott båt med skittslenging om hvilket materiale som er best til å lage båter av... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Scand7100 Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Noe nytt om Barodd ll Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 (redigert) Siste oppdateringene er på dette forumet, antar jeg: http://www.stp-norway.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=9897&st=0&sk=t&sd=a&start=50 Ut fra hva jeg kan lese er det mye råte og motoren lar seg ikke reparere. Siste posting for ca et år siden. Og her er også noe: http://www.skipsfarts-forum.net/read.php?TID=7398&page=4 Redigert 17.Mai.2014 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.