Tranen2 Startet 2.Desember.2007 Del på Facebook Startet 2.Desember.2007 Har en seilbåt med 2 kompass som virker, men knapt er gjennomsiktig på nært hold. I siste nummer av "Seilas" pusset de opp en seilbåt og nevnte at kompasset trenger en real puss. Stod ikke noe om hva en skal pusse med. Noen som har et tips?? Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
avmønstret5 Svart 2.Desember.2007 Del på Facebook Svart 2.Desember.2007 Går ut fra det er en plexiglasskuppel på kompasset og at der denne som er ugjennomsiktig? Det er spesielle slipe/pussemiddel for plexi, men du kan også bruke f.eks. skrogrens av vokstypen, eller Autosol, med bra resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 Autosol er innkjøpt. Rapport følger! Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Havsvala Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Tranen2 fungerte det med Autosol`? Vet dette er en gammel tråd men jeg må prøve å få gjort noe med kompasset mitt, det er brunt og knapt gjennomsiktig også. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Jeg tok for meg kompasset mitt med Autosol i fjor. Brukte så et lag med vanlig flytende båtvoks oppå. Kompassglasset gikk fra å være medium dårlig å se gjennom til å se ut nesten som nytt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.