Jump to content

Ønsker tips om båt ca 30 fot med flybridge, pris inntil 800.000?

SF

Recommended Posts

Ja litt spesiell kombinasjon, motoren er en VM-Motori som er levert utenom Mercruiser sitt forhandlernett. Mercruiser har en avtale om salg av disse motorene internasjonalt mens de selges som VM-motori i Italia. VM-motori tilbyr motorene med adapterplate for Volvo drev.

Ser at Bertel O Steen har disse på sin nettside, det er samme motor som Mercruiser 4,2 og 2,8 liter diesel.

http://www.bostek.no/no/teknikk/produkter2/vm-motori/

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

En ting jeg alltid har lurt på er hvor mye NM VP 290 tåler.. har lest at 290 står for at drevet tåler 290 fotpund.. men ikke skråsikker på dette.

Nå er vell dette strengt tatt et DP drev, dvs modellen etter at de droppet 290 betegnelsen, og versjoner av dette ble levert sammen KAD300 så det skulle være plenty å gå på i forhold til motoren jeg har :wink:

Takker så mye for alle gratulasjoner :cheers:

Synes selv Apollo’en har en svært romslig og bra fly i forhold til størrelsen, samt at salongen er stor. Dette går litt på bekostning av kabinen fremme, og toalettet. Men jeg tror dette er en båt vi kan få det mye morro med i årene som kommer. Hadde vi hatt store unger hadde vi nok valgt noe annet men med oss to og en datter på 6 måneder så blir dette bra. Hadde nok foretrukket Riviera'en om jeg skulle sett bort fra pengene men jeg valgte budsjett løsningen denne gangen.

Takker for tillitten Index, skal nok få den mye bedre enn den er i dag, men smykke vet jeg ikke helt :wink:

CBC = Cigarrer, Blondiner og Cognac. De tre ting som nytes best på en flyvebrigde.

:yesnod: selvsagt, det burde jeg tenkt, ..............hmmm hu mi er brunette hva gjør jeg da :lol:

Gratulerer med flott skute!

Takker Bitteliten, en noe gammel skute men med godt potensial. Litt arbeid har jeg nok kjøpt meg men slikt liker jeg, greit med litt praktisk arbeid for en kontorrotte som meg :cool:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...