Jump to content

Ønsker tips om båt ca 30 fot med flybridge, pris inntil 800.000?

SF

Recommended Posts

Ja ikke beste tiden å handle båt på med hensyn på å få sjekket den ut skikkelig, men er du litt risikovillig kan det være en gunstig tid av like vell med tanke på pris. Så snart den første vårsola kommer så stiger prisene.

Jeg fikk ikke testet båten jeg har kjøpt og har tatt en sjanse. Det som gjorde at jeg valgte å handle var at jeg fikk snakket med verksmester på Marinaen der båten ligger. Han hadde gjort en del arbeid på båten og testkjørt den etter at nytt drev var montert. Han kjente også tilstand på skrog m.m. Samt at prisen jeg ble tilbudt for å ta den som den stod var gunstig.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Kongebåt! Velkommen i CBC-Club'en!!
Takk, takk...............tør nesten ikke spørre, men hva står CBC for :blush:
Det er bergensk sossespråk for flybridge.
CBC = Cigarrer, Blondiner og Cognac. De tre ting som nytes best på en flyvebrigde.
:yesnod: selvsagt, det burde jeg tenkt, ..............hmmm hu mi er brunette hva gjør jeg da :lol:

Vanskelig spørsmål, det der. Eneste jeg kan komme på som noenlunde bevarer verdigheten, er å ta fordekket i bruk i stedet:

niceday1a.jpg

Et fint bilde kan ikke gjentas for ofte.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

:yesnod: selvsagt, det burde jeg tenkt, ..............hmmm hu mi er brunette hva gjør jeg da :lol:

Teknisk sett har jeg en blondine men det kan være greit med en forandring av og til, du får bare sende en im med spesifikasjoner på det eventuelle bytte hehe :lol:

Gratulerer med fin båt :flag:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Hei SF.

Ja, så ble det Apollo på deg også. GRATTIS med valget og lykke til med "hobbyen" framover.

Skal se om jeg finner noe el. dokumentasjon neste gang jeg er i båten. Er vel noen forskjeller ute og går her i forhold til din, da jeg har rorkulten på babord side, og pentry på styrbord. Men mulig at noe er identisk, selv om din båt nok er produsert i Danmark. I tillegg er jo mitt motor+instrument skjema for VP.

Men,jeg skal jeg se om jeg kan få scannet dette og sendt deg på mail.

Velkommen til Apollo "klubben" !! :sailing::flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...