SF Svart 25.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Ja ikke beste tiden å handle båt på med hensyn på å få sjekket den ut skikkelig, men er du litt risikovillig kan det være en gunstig tid av like vell med tanke på pris. Så snart den første vårsola kommer så stiger prisene. Jeg fikk ikke testet båten jeg har kjøpt og har tatt en sjanse. Det som gjorde at jeg valgte å handle var at jeg fikk snakket med verksmester på Marinaen der båten ligger. Han hadde gjort en del arbeid på båten og testkjørt den etter at nytt drev var montert. Han kjente også tilstand på skrog m.m. Samt at prisen jeg ble tilbudt for å ta den som den stod var gunstig. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Skipper Worse Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Kongebåt! Velkommen i CBC-Club'en!! Takk, takk...............tør nesten ikke spørre, men hva står CBC for Det er bergensk sossespråk for flybridge. CBC = Cigarrer, Blondiner og Cognac. De tre ting som nytes best på en flyvebrigde. selvsagt, det burde jeg tenkt, ..............hmmm hu mi er brunette hva gjør jeg da Vanskelig spørsmål, det der. Eneste jeg kan komme på som noenlunde bevarer verdigheten, er å ta fordekket i bruk i stedet: Et fint bilde kan ikke gjentas for ofte. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
avsluttet Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 :lol: Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 26.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2010 HHHMMMMM, merkelig siktemiddel. Er jo sikkert fint når man skal igjennom "trange" sund!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 26.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2010 (redigert) selvsagt, det burde jeg tenkt, ..............hmmm hu mi er brunette hva gjør jeg da Teknisk sett har jeg en blondine men det kan være greit med en forandring av og til, du får bare sende en im med spesifikasjoner på det eventuelle bytte hehe Gratulerer med fin båt Redigert 26.Januar.2010 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
EIN Svart 26.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2010 Denne er vel den største med flybridge en kan dra på henger? Sitér dette innlegget Link to post
Apollo32 Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Hei SF. Ja, så ble det Apollo på deg også. GRATTIS med valget og lykke til med "hobbyen" framover. Skal se om jeg finner noe el. dokumentasjon neste gang jeg er i båten. Er vel noen forskjeller ute og går her i forhold til din, da jeg har rorkulten på babord side, og pentry på styrbord. Men mulig at noe er identisk, selv om din båt nok er produsert i Danmark. I tillegg er jo mitt motor+instrument skjema for VP. Men,jeg skal jeg se om jeg kan få scannet dette og sendt deg på mail. Velkommen til Apollo "klubben" !! Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 27.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Flott det hadde vært fint, det stod originalt en AQAD40A i min, og etter det jeg kan se har de brukt mye av det originale el-systemet på den nye motoren, så det er mulig at det er mye likt. Det har gjennom årene blitt etter innstalert en del utstyr og det elektriske anlegget virker nå rufsete. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 27.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Velkommen til Apollo "klubben" !! Takk for det forresten, ser frem til våren nå ja Ser faktisk like mye frem til å få båten til Stavanger, få landstrøm ombord, varme i båten, en radio og kose meg med diverse oppgraderinger Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.