HaHa Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 (edited) Bildet er fra sailinganarchy. Edited December 2, 2007 by HaHa (see edit history) Quote Link to post
Sun Flyer Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 konge! Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
10ta9c Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Om vinteren setter du båten i hagen, ikke hagen i båten. Lett å misforstå dette. Quote Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
csvirus Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 (edited) Hehe, har tenkt over dette før, hadde vært gøy og kjøpt en gammel jalla-båt, fylt den med jord og lagd en hage oppi der, for så og lagt den ut på finn Hadde vel garantert blitt litt respons på den! Edited December 2, 2007 by csvirus (see edit history) Quote Link to post
Mulligan Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Endelig. Må være båten for meg. Der kan jeg ta en Mulligan eller to. Quote Link to post
Hydrox Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Minner meg om en båt som ligger i Dolviken i Bergensområdet, der har naturens gang gitt hele båten det samme grønne preget. Sist jeg så den var det rundt 10cm groe på den i vannlinjen Quote Link to post
Figaro Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Trodde groen kom UNDER vannlinjen--Har han glemt å stoffe dekket? Quote Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.