Jump to content

Hvor kjøper man motorlabber?


index

Recommended Posts

Jeg vurderer å skifte motorlabber når jeg nå skal inn med ny brukt motor. Har vært i kontakt med Maritim, men de labbene de selger som er egnet for min motor er litt uheldige i størrelsen. Er det noen som kjenner til alternative leverandører av denslags? Trenger labber som ikke bygger så mye i høyden, da det blir litt snaut med plass til de bakre med Maritim sine...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Mange gode tips her! Men etter hva jeg kan se er det kun Maritim og Sleipner som har kataloger over disse på hjemmesidene sine, og ingen av disse typene passer hos meg. Så jeg får ta mer nøyaktige mål og deretter ta meg en telefonrunde til de andre for å høre hva de kan tilby. Uansett: Takk for hjelpen, tror vi kan være på sporet av noe her...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Brukte Marine & Industrisalg i Bergen, de tryllet frem nye labber til meg for en rimlig penge.

Labbene var av ukurant størrelse og måtte være i tommemål...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...
  • 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...