Jump to content

Ny runde med maritime kurs i STAVANGER


Poseidon

Recommended Posts

God dagen, gode båtvenner

 

Dette er bare en liten informasjon til baatplassens mange medlemmer i Stavangerområdet:

 

Nå starter en ny runde med maritime kurs; Nattseilasen begynner allerede neste uke. Det fortsetter med Båtførerkurs og VHF i mars  -  og rundes av med Knop&Stikk i april.

 

Samtidig kjøres innspurten på Fritidsbåtskipperkurset som har gått hele vinteren  -  og forhåpentlig er interessen stor nok til at vi kommer igang med nytt Fritidsbåtskipperkurs til høsten.....

 

Ta bare kontakt hvis dere lurer på noe.

 

mvh

Poseidon

Link to post
Share on other sites

Hei Hermansen,

 

Nei jeg var litt forsiktig med å gå alt for detaljert ut, for å slippe å ble beskyldt for "reklame" :smiley:

 

Men det første kurset begynner allerede torsdag 19.02.  Det er Nattseilas som går over 3 kvelder, inklusive en praksistur med Poseidon. Båtførerkurs begynner i mars, det samme gjør VHF-kurset. I april er Knop og stikk. Til høsten starter trolig også nytt kurs til Fritidsbåtskipper.

 

Den som er interessert kan bare sende meg en vanlig mail på jan@welde.com så skal jeg svare på eventuelle spørsmål og oversende kursplan i pdf.

 

mvh

Poseidon

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...