Jump to content

trenger en båtselger for proff fotografering - gratis

hschrde

Recommended Posts

Jeg jobber som fotograf, blant annet med eiendomsfoto for meglere.

I den forbindelse kommer jeg til å starte med proff fotografering også av båter som legges til salg.

Til websiden min for dette trenger jeg så snart som mulig en egnet båt som eksempel.

Det jeg søker, er to båter der det ikke ville vært unaturlig å bestille en fotografering til rundt 1500,-

Den ene bør være en nyere plastbåt av en viss verdi/størrelse, mens den andre godt kan være en flott veteranbåt eller liknende.

I motytelse får eier en serie proffesjonelle foto av båten for fri bruk, mens jeg får bruke bildene (anonymt) på min side for egen PR.

Det er nesten et krav at det er en båt som ligger fritt uten for mye presenninger, og det beste er om den kan tas ut en tur.

Firmaet mitt finnes på www.terio.no - eksempler på eiendomsfoto på www.terio.no/foto/port5/

Ta kontakt for spørsmål - de første to aktuelle får dette gratis, ellers vil jeg sikkert ha en båtplassen-rabatt fremover og...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...