k73 Startet 12.Februar.2004 Del på Facebook Startet 12.Februar.2004 Heisann! Jeg har en Tromøy 23 som i løpet av våren skal få seg en ny motor. Den gamle 1 syl. Sabb’en blir byttet ut med Mitsubishi 3 syl., og jeg må få tak i nytt propellutstyr. Har noen av dere tips til hvor jeg skal handle? helst på strekningen Mandal-Arendal da jeg jevnlig tar den turen Ser at Maritim har alt jeg trenger til dette. Hvordan er deres priser i forhold til andre? K. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 12.Februar.2004 Del på Facebook Svart 12.Februar.2004 Hva med et vribart anlegg fra West Mekan på Nordfjordeid ? Det er ikke noe i veien for å ha vribart anlegg sammen med forover/bakover-gear som kanskje leveres sammen med motoren. Sitér dette innlegget Link to post
k73 Svart 13.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2004 Sabb’en som står i båten nå har vribart anlegg, og det har helt klart sine fordeler. Mitsubishien jeg skal installere har et hydraulisk PRM gear, og jeg så for meg at et fast anlegg vil bli det enkleste for mitt bruk, og ikke minst det rimeligste alternativet. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 13.Februar.2004 Del på Facebook Svart 13.Februar.2004 Tror at Maritim sine priser er kurante. Propellanlegg er vel ganske dyrt uansett. Har ikke sjekket pris spesielt på dette, men på det meste ellers er de ihvertfall ikke blant de dyreste. Har handlet andre ting der selv, og servicen er brukbar også. Det finnes sikkert andre butikker på strekningen, men jeg kjenner ikke til det. Har du tid, så er det vel bare å prøve og finne ut eksakt hva du skal ha, og deretter kontakte flere butikker for å få et prisoverslag. Fast propell med en-spakskontroll er helt kurant. Enkelt å betjene. Du får sikkert en liten ombyggingsjobb med hylse og stevnlager osv. i tillegg. Skal være heldig om det nye anlegget passer uten tilpasning, tror jeg. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.