Harald65 Startet 6.Desember.2007 Del på Facebook Startet 6.Desember.2007 hei på dere der ute,er det noen som har greie på vp md21b Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 6.Desember.2007 Del på Facebook Svart 6.Desember.2007 Hei. Må få ønske velkommen med første innlegg. Jeg har litt erfaring med denne. Hadde MD21B helt til i august. Da ble den byttet ut. Den tåler ikke det turtallet som står i boka. Og det er etterhvert vanskelig å få tak i deler. Mye røyk er et kjent problem. Har inntrykk av at det finnes god kompetanse på denne motoren her på baatplassen. Så det er bare å spørre i vei. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 6.Desember.2007 Del på Facebook Svart 6.Desember.2007 Motoren tror jeg opprinnelig heter Indenor XDP 4.90. Den går også under dekknavnet Sabb Status Marine 52 hk. Deler begynner å bli vanskelig. Forøvrig visstnok mye deler tilgjengelig i India, da de kjøpte opp en hel haug med dieselutgaven av Peugeot 504, der denne motoren angivelig var installert. Mvh, Are Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 6.Desember.2007 Del på Facebook Svart 6.Desember.2007 Hadde MD21 A i snekka , kjørte rundt 500 timer i året med den . Var en knall motor ,røyk var heller ikke noe problem . Ettersom det er aluminiums topp på dem , bør motor gå varm før du gir på for mye og når du kommer fram så la den stå å gå for å roe seg ned igjen . Ha aldrig fult turtall , det skal du vel aldrig ha kansje uannsett . Ligger vel manual i arkivet her mener jeg , desuten så har Ingar som driver forumet samme motor mener jeg . Han har løsninger på det meste på den motoren og kjenner den meget godt , så denne for du mye hjelp til her inne vil jeg mene . Og velkommen til BP . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.