Jump to content

Ny politibåt i Arendal


Boywonder

Recommended Posts

Nei og nei, nå kommer nn til og bli vill.......

 

Problemet er ikke at politiet skal være synlig på vannet, men du kjenner tydeligvis ikke arendals-båtpoliti, han som oftest kjører politibåten er syk (han har vært lagt inn flere ganger på lukka avdeling/galehuset :eek: )

 

 

Med andre ord ikke noe for en traust kar som xx

Nei de skal nok ha en båt som de kan bruke som en slags ”kommando båt” og med tak slik at nn kan gjemme seg for regnværet hvis det skulle komme brått på. :smiley:

 

 

Skal han pensjonere seg? Ja nå tror jeg mange vil bli happy i Arendals skjærgården. Spesielt dem som har unger med jolle, inkludert meg. Guttungen har så vidt jeg husker kommet hjem med to forenklede forelegg underskrevet av nn, på en sesong! Naboen min vil nok juble høyest tror jeg, han er nemmelig på fornavn med han godeste nn.

 

 

nn ble evl egentlig tatt av politibåten i sommer han, etter alt folkesnakket. Tror ikke Politiet så seg tjent med alt oppstusset. De er tross alt avhengig av publikums tillit.

 

 

Han kom på båten igjen. Det at han sskal gi seg nå, er vel ifb. med at han fyller 60 og uansett må ut av operativ tjeneste.

 

Men navnet hans har vel vært nevnt noen ganger og hans alder er nå kjent og hans psykiske tilstand(?) osv osv osv?

 

:rolleyes:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Jeg har satt en del innlegg usynlig da de omtaler navngitte enkeltpersoner.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Moderatorene har sine egne lover, Mouche.
de som er satt til å påse at reglene følges selv bryter disse

For det første, så er ikke jeg moderator i ÅF. For det andre, så kan jeg ikke se at jeg har brutt noen regler.

Krisida Magni: Dette var et av de sure oppstøtene dine jeg har nevnt tidligere.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

For det første, så er ikke jeg moderator i ÅF. For det andre, så kan jeg ikke se at jeg har brutt noen regler.

Krisida Magni: Dette var et av de sure oppstøtene dine jeg har nevnt tidligere.

 

Ja, men det var jo udokumentare påstander du kom med, husker du :smiley:

 

At du ikke tåler kritikk, vil jeg ikke gjøre til mitt problem. At noen har andre meninger enn deg, det må kanskje du lære deg å leve med.

 

Når det gjelder angj. tråd synes jeg at, spesiellt du som er moderator, burde være forsiktig med å henge ut faktiske personer. At du ikke selv har oppgitt noen navn, har du likevel deltatt i tråden med åpne øyer og uten å prøve sette noen begrensninger på de øvrige. For meg synes det nesten tvertom med dine smileys som direkte kommentarer når navn dukket opp.

 

Når det gjelder uthengelse av navngitte personer er vel denne den værste. :nonod:

 

Fortsettelse følger om nødvendig.

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Link to post
Share on other sites

Nå er det jo ingen som har nevnt fullt navn på denne politimannen. Det er dessuten hans egen feil at folk har et slikt syn på han som de har. Det har vært en god del saker i Agderposten som har handlet om politiets framferd på sjøen, og hver gang er det denne ene politibetjenten som har fått navnet sitt på trykk.

Ingen av de andre på politibåten i Arendal er kjent for en slik framferd.

 

Det er greit at han gjør jobben sin men når man kjører i full plan med en Targa på 32 fot gjennom Nidelva midt i fellesferien bare for å knipe en unge i jolle som ikke overholdt 5 knop grensa, da må du tåle å bli snakka om.

Link to post
Share on other sites

Helt enig med deg Fsn, så godt som alle fra Arendal vet det hele og fulle nqvnet på den aktuelle personen, det har vært omtalt i det vide og det brede i Agderposten, så jeg ser ikke helt faren med og si navnet hans.......

 

Kjører noen andre enn han politibåten pleier de som regel ikke og stoppe deg FØR du har begått lovbruddet, her er det i arresten før du engang selv har tenkt på og gjøre noe galt.......

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...