Sun Flyer Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Fetter Klodrik skrev: Sjekk denne. Dette tror jeg er noe av det beste som finnes i markedet. http://www.jefa.com/rudder.htm Det er det sikkert. Driver ikke du og sporer av din egen diskusjon nå? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Barsk IV Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Ingen avsporing, bildet i første innlegg stiller spørsmålet: "How safe is Your rudder" Dette roret ville ikke jeg hatt: :nono: https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=424386 Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Jeg tenker på linken til det Jefa-rorlageret. Etter mitt skjønn har rorlageret fint lite å gjøre med hvor stor sjangse der er for at rorstammen knekker. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
hei Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Har skipperen mistet kjølen, roret eller hode og hvilken båt var/er han ombord i? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Et skudd i mørket, men kan det være en beneteau first 35-42 fot fra slutten av 80-tallet? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Fetter Klodrik Svart 9.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 jeanneau skrev: Det er det sikkert. Driver ikke du og sporer av din egen diskusjon nå? Jo helt sikkert. Min egen diskusjonen kan jeg jo holde for meg seg så slipper vi å kommunisere via baatplassen.no ! Regner med at du blir fornøyd da ? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 10.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2007 surprise skrev: for å hindre (fur mye) vannintregning brukte de en boks med byggeskum til å fylle hullet etter rorstammen. Genialt! Byggeskum blir basisutrustning i båten fra nå av! Det har vel ikke den helt store mekaniske styrken, men det kan avhjelpe situasjonen til en mer permanent løsning er klar. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mulligan Svart 10.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2007 Eller som i en båt jeg har et forhold til. Vanntett skott. Rett og slett et styremaskinrom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.