Jump to content

HONDA 75 OUTBOARD Kobling


Littleman

Recommended Posts

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny gir og speedkonsoll til en Honda BF75 2006 modell fra USA og den kom uten manual. Under kabelen som skal inn i motoren er det 7 ledninger som er henholdsvis rød, svart, jord, gul (dobbel ledning), grå, grønn/svart, svart/gul

 

Hvor skal disse?? Jeg skjønner at svart, rød og jord er til batteriet, men hvor skal de 4 andre?

Link to post
Share on other sites

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny gir og speedkonsoll til en Honda BF75 2006 modell fra USA og den kom uten manual. Under kabelen som skal inn i motoren er det 7 ledninger som er henholdsvis rød, svart, jord, gul (dobbel ledning), grå, grønn/svart, svart/gul

 

Hvor skal disse?? Jeg skjønner at svart, rød og jord er til batteriet, men hvor skal de 4 andre?

Hei, gul (ofte med rød stripe) pleier og være i sammenheng med brytere for forhindring av start-i-gir, sjekk om ikke de skal til en bryter nede ved gir-kabelen. grå pleier og være til turteller og skal nok kanskje kobles inn til coiler eller cdi-boks. svart/gul er nok kanskje dødmannsknapp. grønn/svart er jeg usikker på

Link to post
Share on other sites

Har manual, men er kontroll boksen sidemontert/toppmontert integrert osv. Forskjellige skjemaer her?

Er det med turteller, trim meter osv.

Finner ingen med bare 7 ledninger her, men vet ikke helt hvor du mener den skal kobles på.

Men min manual er fra 97´så det kan jo ha blitt forandret.

Redigert av kristian (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei.

Takk for tips. Men dette ser ut til å være manualen for 7,5 HK og ikke 75 som min er.

Kan ikke se at manualen på 75 HK er her.

Ta en titt på denne oversiktssiden (fra samme site som nevnt tidligere). Ulike manualer avhengig av serienummeret.

 

F.eks. er denne her merket 2004/2005...

...mens denne her ser ut til å ha copyright fra 2006.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...