Jump to content

GLOMEX RA 201


Tine IV

Recommended Posts

Sitter og surfer litt på nettet og finner den GLOMEX RA 201 aktiv antennesplitter som gir deg både AM/FM og VHF på samme antenne .Kobbler den til 12V også er det utgang til AM/FM og VHF på boxen og du slipper da med en antenne midre på taket ,da trenger du bare VHF antenna i dette tilfellet . Noen som har denne i bruk eller prøvd denne ? Kunne jo vært av interesse for meg og sikkert flere, er nok av antenner på taket  mitt så .

 

Hilsen Kaptein på Tine II som ikke sover i natt heller  :drink:

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Sitter og surfer litt på nettet og finner den GLOMEX RA 201 aktiv antennesplitter som gir deg både AM/FM og VHF på samme antenne .Kobbler den til 12V også er det utgang til AM/FM og VHF på boxen og du slipper da med en antenne midre på taket ,da trenger du bare VHF antenna i dette tilfellet . Noen som har denne i bruk eller prøvd denne ? Kunne jo vært av interesse for meg og sikkert flere, er nok av antenner på taket  mitt så .

 

Hilsen Kaptein på Tine II som ikke sover i natt heller  :headbang:

Tenkte samme tanken som deg og var entur inne hos Seatronic og pratet med de. Min AM/FM antenne har "tatt kvelden" og de sa at dette var en god løsning mot å kjøpe ny antenne. Det fungerte bra.  

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...