Tine IV Startet 13.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2004 Sitter og surfer litt på nettet og finner den GLOMEX RA 201 aktiv antennesplitter som gir deg både AM/FM og VHF på samme antenne .Kobbler den til 12V også er det utgang til AM/FM og VHF på boxen og du slipper da med en antenne midre på taket ,da trenger du bare VHF antenna i dette tilfellet . Noen som har denne i bruk eller prøvd denne ? Kunne jo vært av interesse for meg og sikkert flere, er nok av antenner på taket mitt så . Hilsen Kaptein på Tine II som ikke sover i natt heller Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Johnso Svart 13.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2004 Sitter og surfer litt på nettet og finner den GLOMEX RA 201 aktiv antennesplitter som gir deg både AM/FM og VHF på samme antenne .Kobbler den til 12V også er det utgang til AM/FM og VHF på boxen og du slipper da med en antenne midre på taket ,da trenger du bare VHF antenna i dette tilfellet . Noen som har denne i bruk eller prøvd denne ? Kunne jo vært av interesse for meg og sikkert flere, er nok av antenner på taket mitt så . Hilsen Kaptein på Tine II som ikke sover i natt heller Tenkte samme tanken som deg og var entur inne hos Seatronic og pratet med de. Min AM/FM antenne har "tatt kvelden" og de sa at dette var en god løsning mot å kjøpe ny antenne. Det fungerte bra. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 16.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2004 Dette har vært diskutert tidligere her på forumet. Se https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1032803364 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.