Jump to content

Behandling av teakdekk/badeplattform


NW390

Recommended Posts

Dekket mitt er behandlet fra båtleverandøren med et tysk produkt som ikke er tilgjengelig i Norge - i hvertfall har ikke jeg funnet det. Dekket holder seg meget godt, og jeg er godt fornøyd med produktet. Det holder med en behandling i året (selvfølgelig avhengig av bruk og hvordan du ønsker dekket skal se ut...)

Snappy - NU og Snappy Sealer ser (for meg) ut til å være et tilsvarende produkt, og det er tilgjengelig i Norge.

Er det noen som har erfaring med påføring av produktet? Er det spesielle problemer en skal være oppmerksom på som ikke fremkommer av reklamen?

Mvh

NW390

Link to post
Share on other sites

Jeg prøvde dette i cockpit på den forrige båten min. Teak'en var både slitt og lite pen, så jeg prøvde hele Snappy-registeret. Og fikk et veldig bra resultat. Det du må gjøre er å følge bruksanvisningen pinlig nøye. Jeg prøvde meg på et par snarveier, og ble umiddelbart straffet. Og da var det bare å begynne på nytt igjen. Som nevnt ble resultatet bra, kanskje litt for gul farge etter min smak, men så lenge oppskriften følges har jeg bare positive erfaringer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...