kuran Startet 12.Desember.2007 Del på Facebook Startet 12.Desember.2007 (redigert) Er det noen som hvet hvor man kan få kjøpt biligere relle til og koble ut og inn kompressor til volvo kad 42 Redigert 12.Desember.2007 av kuran (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tutti Frutti Svart 12.Desember.2007 Del på Facebook Svart 12.Desember.2007 Det er ikke noe rele på min båt, bare en vanlig bryter på konsollet. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 12.Desember.2007 Del på Facebook Svart 12.Desember.2007 Hei Du kan jo sjekke ut prisen her: http://www.marinepartsexpress.com/ Jeg har handlet litt der men jeg vet ikke om de er billige eller dyre Du kan jo sammenligne prisene og fortelle oss om de er billigre eller ikke? Mvh Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
RIB Svart 12.Desember.2007 Del på Facebook Svart 12.Desember.2007 Er du sikker på at releet er defekt? ( sjekk kobling til magnetbryter, kickdown funksjon/bryter på dieselpumpen og giver ) Jeg betalte ca 3400 for et slik rele i sommer. Ser at pris fra marinepartsexpress er USD 230. Tatt MVA og frakt i betraktning er vel dette nesten halv pris av hva man betaler i Norge. NB! sjekk type og serienr før du eventuelt bestiller. Sitér dette innlegget Link to post
kuran Svart 13.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2007 (redigert) Ja det er gåent lukter svid,jeg har 2 motorer,jeg prøvde og bytte om og da hvirket det.koster 2400+moms på sørlandets sylinderservice Kr.sand Redigert 13.Desember.2007 av kuran (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.