Hank Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Den forrige eieren av båten min hadde tatt vare på alle gamle papirer og brosjyrer. De er ganske nøyaktig 30 år gamle, og det er festlig å lese reklamen for diverse elektronisk ekstrautstyr fra 1970-årene. Her følger et lite utvalg: Quote Link to post
Boywonder Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Lekkert. Quote En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Hansi Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Ja, ja, verden har da gått litt fremover på 30 år. Quote Link to post
Hank Posted December 12, 2007 Author Share Posted December 12, 2007 Det kunne vært artig å høre om noen medlemmer på BP fortsatt bruker denne typen utstyr.. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.