ares Svart 14.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 Seier mange takk for svar, dette var til stor hjelp. Sitér dette innlegget Ares Link to post
skilsø Svart 14.Desember.2007 Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 Bruk vikelsliper med diamant skive (europris 39,99) støver ikke engang...... Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 14.Desember.2007 Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 Bruk vikelsliper med diamant skive (europris 39,99) støver ikke engang...... Hmmmm, laaaaaangt i fra min erfaring. Støvfri kutting i glassfiber har jeg til gode å se, men jeg skulle ønske............ Sitér dette innlegget Oso Link to post
csvirus Svart 15.Desember.2007 Del på Facebook Svart 15.Desember.2007 Har vært med og produsert en del båter, til mindre hull i tynt glassfiber bruker jeg luftdrevet stikksag, til tykkere ting (som f.eks til luke på dekk) bruker vi en vanlig elektrisk vippesag Sitér dette innlegget Link to post
Kjeles Svart 21.Desember.2007 Del på Facebook Svart 21.Desember.2007 (redigert) Hva bruker dere til å holde igjen skroggjennomføringer når dere skrur på/av mutteren? En stor, flat skrutrekker? Et hjemmelaget verktøy, f.eks. et rør med spor som passer de to innvendige hakene? Et kjøpt spesialverktøy (finnes det?)? (PS: Bildet er tyvlånt fra 'giver') Redigert 21.Desember.2007 av Kjeles (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 21.Desember.2007 Del på Facebook Svart 21.Desember.2007 Laget meg et flatjern,med kon ende til å stikke inn, og med t-håndtak på. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 21.Desember.2007 Del på Facebook Svart 21.Desember.2007 Hva bruker dere til å holde igjen skroggjennomføringer når dere skrur på/av mutteren? En stor, flat skrutrekker? Et hjemmelaget verktøy, f.eks. et rør med spor som passer de to innvendige hakene? Et kjøpt spesialverktøy (finnes det?)? (PS: Bildet er tyvlånt fra 'giver') Svenskehammer (skiftenøkkel) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Husk at glassfiberstøv sliter på verktøyet også, ikke bare på sagbladet. Første gang jeg skar glassfiberlaminat med stikksag gikk føringa i saga ti h***ete på få minutter. Og det var den gang elektroverktøy kostet en formue. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.