Player 311 Startet 15.Desember.2007 Del på Facebook Startet 15.Desember.2007 Noen som har noen forklaring på hva den slangen (med grønn stripe) mellom eksosene er til?? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 15.Desember.2007 Del på Facebook Svart 15.Desember.2007 Utligning av trykk? Du kan kanskje sjekke reservedelslista og finne ut hva den heter? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
roaldbj Svart 15.Desember.2007 Del på Facebook Svart 15.Desember.2007 Det ser jo relativt ryddig ut i motorrommet. Jeg har ikke noe svar på spørsmålet, men lurer både på hva slags båt motoren er plassert i samt hvilken motor det dreier seg om? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 15.Desember.2007 Del på Facebook Svart 15.Desember.2007 Den slangen gjør gangen på lavt turtall mer behagelig. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
NilsPils Svart 16.Desember.2007 Del på Facebook Svart 16.Desember.2007 Regner med at den delvis utligner trykpulsasjonene som jo ikke kommer samtidig i begge eksossystemene. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Fsn Svart 16.Desember.2007 Del på Facebook Svart 16.Desember.2007 (redigert) Noe sånt har jeg aldri sett. Kunne godt ha hatt noe med utlikning av trykk å gjøre. Redigert 16.Desember.2007 av Fsn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Desember.2007 Del på Facebook Svart 16.Desember.2007 Slangen er for trykkutligning. Den kan ha forskjellige funksjoner. Hvis den hos deg sitter et drev i enden av eksosen, så vil den bevirke at den ene eksossiden kommer i undertrykk og suger opp vann i manifolden. La den bare sitte der. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 16.Desember.2007 Del på Facebook Svart 16.Desember.2007 Slangen er nok for trykkutligning ! Båten ligger på finn . Motoren er Volvo Penta 8.1L Ocean series 375 hk Bensin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.