Jump to content

Sette sammen puslespill (dynamo) til Suzuki 6hk

Seilaren

Recommended Posts

.....Hvis pæra eksploderer, er det ingen regulator der ........

-og hvis Suzi´en eksploderer i stedet for pæra er jo i det vesenlige ingen skade skjedd...... :cool::lol::lol:

- Husker godt da jeg skulle gi en slik 35-suzi 2-takt hjelpestart med min flotte :cool: YAMAHA :cool: - Det var som å koble en 25-watts lysepære til Tjernobyl-kraftverket.... :cool::lol:

Redigert av rago63 (see edit history)

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

:rolleyes: Suzuki var ikke mitt førstevalg heller. Men det var bare hos den forhandleren jeg klarte og få en ekstremt god pris, og den eneste plassen forhandleren har peiling på det han selger. Jeg hater forhandlere som har noen mekanikere og noen selgere. Det er jo mekanikerne som skal være selgerne, for det er jo de som vet hva de selger! :yesnod:

Når det gjelder denne strømmen så har jeg ikke fått testet det enda. Har hatt nok av andre ting og ta meg av i stormen denne helgen. Multimeteret mitt er ganske utstabilt også, så kansje meg på ty til lyspæremetoden dersom multimeteret er helt på g...

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

• 2 måneder senere...
Min boks hverken likeretter eller regulerer, er på "regulator" nummer to så langt.

Blir vel å kaste hele skjiten og bruke en standard likeretter istedet tenker jeg.

Tror dere det er lurt av meg og kjøpe en ekstra regulator og ha ombord i båten tilfelle den orginale tar kvelden. Litt dumt hvis jeg svir av hele det eletriske annlegget ombord.

Eller vil sikringene ryke dersom den orginale regulatoren tar kvelden?

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...