Jump to content

Ei dama i kvart skrog


Ask

Recommended Posts

Er litt i tvil om hva fordelen egentlig er etter å ha lest artikkelen og sett på bildet. Noen synes kanskje det er en fordel med flere damer om bord, men da må vel tilgangen på fordelen også være enkel. Her ser det ut som om fordelene som det refereres til er utilgjengelige med mindre man kan trekke den inn med en tau.

Spørs om det totalt sett ikke er enklere å akseptere likestilling og ta oppvasken selv rent praktisk.

Link to post
Share on other sites

Ja det har jeg, men de må vel damene være på innsiden av skroget. Du vet at dette med gravitasjonskraften må fratrekkes oppdriften av den fortrengte væsken osv. hvis de befinner seg på utsiden. Noen damer har mye oppdrift har jeg hørt, og da virker bare første delen av neddykkingsprosedyren hvis de er på utsiden vil jeg tro.

Link to post
Share on other sites

Er litt i tvil om hva fordelen egentlig er etter å ha lest artikkelen og sett på bildet. Noen synes kanskje det er en fordel med flere damer om bord, men da må vel tilgangen på fordelen også være enkel. Her ser det ut som om fordelene som det refereres til er utilgjengelige med mindre man kan trekke den inn med en tau.

Spørs om det totalt sett ikke er enklere å akseptere likestilling og ta oppvasken selv rent praktisk.

 

Sitter det en naken dame på baugen og smiler ville jeg ikke konkludert med at hun var utilgjengelig......

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...