SamH Startet 21.Desember.2007 Del på Facebook Startet 21.Desember.2007 Båtens historie: http://www.skostsee.org/history.htm Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 21.Desember.2007 Del på Facebook Svart 21.Desember.2007 Er dette din båt? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
SamH Svart 21.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2007 Nei, Anita er ikke min båt. Videoen er tatt fra en redningsbåt som eskorterte den inn etter havari på mesanmasten. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 21.Desember.2007 Del på Facebook Svart 21.Desember.2007 Fantastisk og med riktig musikk! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Sleipner93 Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Nei dette var ikke småtteri, vet ikke hvor trygg jeg hadde følt meg der Litt off-topic : Hva slags båt er Anita?? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Hej Sleipner93 båten er en 12a ! sådana som man seglade Americas Cup om, en gang i tiden Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Litt off-topic : Hva slags båt er Anita?? Det er en 12 M R - dvs en tolvmeter racing. Mer om meter-regel båter her I praksis vil dette si at den er sånn ca 62 fot lang over dekk. (Seilte en regatta på Eileen en gang for mange herrans år siden. Det er en 12m - opprinnelig eid av Nils Onstad og Sonia Henie.) Gir litt perspektiv på bølgene det... Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
bjorngb Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Satt og ventet "lenge" på å se noe annet enn master :-) Tror ikke jeg heller hadde vært så høy i hatten der, men det kan være at det ser værre ut enn det oppleves... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.