Jump to content

Jul i båten


bjorngb

Recommended Posts

Jeg skal feire jul i båt i år også, men i år blir det ikke i min egen båt, men ombord i en 25 fot seilbåt sammen med et vennepar, et eller annet sted i mellom afrika og karibien :sailing::sailing::sailing: . Er vi heldige får vi feire nyttårsaften sammen i karibien :cheers::cheers: , men det blir nok ikke noe særlig juletre og ribbe i år. Hvis jeg er heldig får jeg smugla med en flaske whiskey som vi kan drikke på julaften :drink::drink:

Link to post
Share on other sites

Jula blir vi hjemme sammen med sønner, samboere og barnebarn, men i romjula stikker vi ut fjorden slik vi har gjort tidligere år. Det blir nok nyttårsfeiring ombord vil jeg tro dersom været holder seg på matta. For dere som ikke har prøvd den mørkeste tida på året ombord vil jeg si at vi har det kjempekoslig.

Vi har planlagt å møte gode båtvenner utpå i en eller annen havn. Det er fortsatt en måned igjen til å planlegge.

 

Mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Vi hadde planlagt julen i båten i år da vi skulle være alene ,,,men så ringte datteren og ville feire julen hjemme hos oss :rolleyes: Alltid koselig når avkommet kommer på besøk :cheers_wine:

Så da blir det nok ikke båtjul på oss men vi får se om det blir litt romjul i stedet :sailing:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Har lovet gutta på Sætre og gå langs iskanten med største bølge-fart for å knekke litt is når vi først går forbi.

 

Hmm, det var en sak her i sommer etter at en av de lokale Taubåtene hadde vært ute å knekt litt is rundt Pollen i Arendal. En av de lokale sight-seeing båtene fikk et isflak i siden og gikk ned, om jeg husker rett.

EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...