Gudrun Startet 22.Desember.2007 Del på Facebook Startet 22.Desember.2007 Er det noen her som er godt svett på ryggen etter å ha droppet kaffedreggen på en mildt sagt uheldig plass? http://www.offshore.no/nyheter/sak.asp?Id=19763 Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Skulle tro det burde være mulig å finne ut av det vha AIS opptak Sitér dette innlegget Link to post
Ketil M Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Nah, dreggen var kjøpt på Biltema. og jeg hadde vel ikke forventet annet en å miste den i løpet av sesongen. Skjønner jo hvorfor den gamle Sabben jobbet litt over gjennomsnitt på veien hjem.... Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Shit... Takk gud for at jeg ikke har AIS. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
bjorngb Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Tror ikke jeg ville vært bekymret for å dregge med den :) hehe Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Nah, dreggen var kjøpt på Biltema. og jeg hadde vel ikke forventet annet en å miste den i løpet av sesongen. Skjønner jo hvorfor den gamle Sabben jobbet litt over gjennomsnitt på veien hjem.... Uansett er det vel greit å få dreggen tilbake. Ta kontakt med StatoilHydro som fant dreggen din. Du får den sikkert tilbake mot noen prosenter av dreggens verdi i bergingslønn. Det er den vel verdt? PS: Mulig StaoilHydro ville ha noen kroner for et ødelagt rør el.l. som lå på bunnen der du slapp dreggen din. Men det ordner seg sikkert Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 22.Desember.2007 Del på Facebook Svart 22.Desember.2007 Er det ikke en sørlenning her som har kjøpt seg stor båt nylig. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Desember.2007 Del på Facebook Svart 23.Desember.2007 Okej okej, jeg gir meg, det var meg... Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 23.Desember.2007 Del på Facebook Svart 23.Desember.2007 Er det en Bruce..? Jeg savner en... Har du sett den frøken Fryd?? Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 23.Desember.2007 Del på Facebook Svart 23.Desember.2007 Ikke min. Ligger for langt vest.. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Hansi Svart 23.Desember.2007 Del på Facebook Svart 23.Desember.2007 Savner både vinsj, kjetting og anker..... etter episoden forrige uke. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 26.Desember.2007 Del på Facebook Svart 26.Desember.2007 (redigert) Er det noen her som er godt svett på ryggen etter å ha droppet kaffedreggen på en mildt sagt uheldig plass?.... http://www.offshore.no/nyheter/sak.asp?Id=19763 Åh, det var ikke verre. Trodde et øyeblikk det var min, som ble hengende fast for 20 år siden på en kabel som krysser Sekken mellom Sverige og Hvaler. Puh. Redigert 26.Desember.2007 av JanT (see edit history) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
jørn Svart 26.Desember.2007 Del på Facebook Svart 26.Desember.2007 Kan det være samme skip som mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 26.Desember.2007 Del på Facebook Svart 26.Desember.2007 Er det ikke en sørlenning her som har kjøpt seg stor båt nylig. aliiii? hehe.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Allan E Svart 26.Desember.2007 Del på Facebook Svart 26.Desember.2007 Han er vel slettes ingen sørlenning. Tenkte mer på en her på forumet som har trådd ordentlig til. 66 fot tror jeg skuta er. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.