MajorAndy Startet 23.Desember.2007 Del på Facebook Startet 23.Desember.2007 (redigert) Termisk kamera til båden: http://www.eurasia.flir.com/maritime/produ...mariner_pcy.cfm En nødvendighed for manden, der har alt ... eller helt, helt overflødigt? Meninger....? Andy Redigert 23.Desember.2007 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Desember.2007 Del på Facebook Svart 23.Desember.2007 Jeg heller nok mest til det sistnevnte. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Framtia Svart 23.Desember.2007 Del på Facebook Svart 23.Desember.2007 (redigert) Jeg har lenge siklet på noe sånt, men prisene er enda for høye. Jeg kommer imidlertid ikke til å kjøpe en dings for fast montasje, men snarere en mobil kikkert slik som denne f.eks; x200xp Fordelen med denne er jo at den brukes på tur i skog og mark, til overvåking og annet i den mørke tiden, båtsesongen er jo tross alt i den lyseste årstiden. Redigert 23.Desember.2007 av ktpriv (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.