SRA Startet 24.Desember.2007 Del på Facebook Startet 24.Desember.2007 Dette ser ut som et godt tilbud på dieselvarmer? noen som har kjøpt her? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 Hei Tror nok du må gjøre ett nytt forsøk på link. Hilsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 24.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link funker den nå? Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 Grei pris, men seatronic har også kjørt bra kampanje på varmere. Mikunivarmeren er ikke noe dårligere enn de andre, men bråker mye mer. Ville heller betalt noen kroner ekstra for eber eller webasto Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 Reklamen og beskrivelsen var ok. Om det holder i praksis er noe annet. Ser at Sydvesten har hatt problemer med sin nesten nye Mikuni varmer. Kan jo være et engangs tilfelle. Prisen ser grei ut. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 hadde Mikuni i en Viknes vi hadde. Den gikk vel 7 år uten feilslag eller behov for service.... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 Jeg har hatt mukinivarmer i lastebilen min, i bakskapet, forferdelig sted å ha det, da jeg har kjørt en suge/spylebil. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har dusja ned den med vann, men den har utrolig nok funka i 5 år, men da tok den kvelden. Kjøpte en ny Mukini, og den går nå på 3de året. Min erfaring er at den tåler utrolig tøff behandling, med minimalt med vedlikehold! Jeg har aldri betalt så mye for mine, så jeg tror disse varmerene (både mukini, webasto og ebersprecher) er billigere hos f.eks et verksted for lastebilpåbygg. Synes ting som det står båteller camping er dyrere enn f.eks fritid og bil. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
abbor Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 Prisene hos båtutstyrsbutikker er lavere enn hos de som satser på lastebilmarkedet vis en ikke har store rabatter. Jeg kjøpte min Eber D4 hos et "lastebilsfirma" og selv med 20% kampanjerabatt hadde den blitt noen kroner billigere hos Seatronic eller Maritim. Til gjengjeld har jeg da en forhandler med spesialkompetanse på varmere og verksted å støtte meg på hvis det skulle bli nødvendig. Snakket med flere i lastebilbransjen før jeg bestemte meg for varmer, og anbefalingen var den samme fra alle, Eberspächer. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 (redigert) Prisene hos båtutstyrsbutikker er lavere enn hos de som satser på lastebilmarkedet vis en ikke har store rabatter. Jeg kjøpte min Eber D4 hos et "lastebilsfirma" og selv med 20% kampanjerabatt hadde den blitt noen kroner billigere hos Seatronic eller Maritim. Ja, mitt innlegg lenger opp er kanskje litt forvirrende. Men jeg synes det generelt er dyrere hos båt og camp-forhandlere... Jeg kjøpte varmeren av en påbygger, igjennom firma, dermed uten mva. Tror nok man må ha noen kjenskaper for å få til den handelen jeg gjorde, forøvrig er det samme påbygger som har produsert 8-10 påbygg i firmate vårt. (verdi ca 6-8 mill) så de tok sikkert ikkeno avanse på varmeren. Enig i at Eberspächer eller webasto er den mest behaglige med tanke på bråk. Mukinivarmeren hører man vifta godt i! Redigert 24.Desember.2007 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
abbor Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 I forhold til hyttebutikker er ikke prisene hos SeaSea og Maritim ille. Kjøpte eksempelvis en campingdusj og ei 12v vannpumpe til hytta hos disse to forhandlerene og prisen var henholdsvis 50 og 30% lavere enn hos Hyttebutikken og Vera. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.