Jump to content

Fleksible vanntanker, erfaringer?


Cheyenne

Recommended Posts

Jeg har fleksibel tank i båten nå. Vannet i denne får en del plastsmak, men dette kan ha med alderen på tanken å gjøre (jeg regner med den er fra 1984). Ellers er det helt greit. Det er praktisk å kunne ta tanken ut for rensing med jevne mellomrom, og du slipper å tenke på overfylling.

Link to post
Share on other sites

Var inne og så på plastinvent. men det var vanlige plasttanker. De kan jeg ikke bruke da jeg skal ha tankene fremme under køya. En på hver side i benken som er under der, og som aldri blir brukt til noe annet fornuftig allikevel. Det er for mye styr å rasere køya hver gang en skal nedi der. Derfor blir det ikke brukt til stuerom som det egentlig er.

Link to post
Share on other sites

Hei Ben Sin. Er det lenge siden du kjøpte den tanken, kan det ha skjedd noe med plasten de bruker nå?

 

Ja, det er flere år siden. Og det er flere år siden båten ble solgt. Men det luktet plast fra den var ny. Om vinteren ble den tatt ut av båten og rengjort etter beste evne. Det var ikke noe stort problem dette. Kun til info.

 

Om det er bedre produkter idag, vet jeg dessverre ikke.

 

Ben Sin

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...