Guest myrolege Posted February 17, 2004 Share Posted February 17, 2004 Hei! Eg skal i gang med ombygging av min kjære VIksund 880. Eg er interessert i å få montert hardtopp. Er det nokon der ute som kan hjelpa meg med å finne ein slik? Evt hjelpa meg med tips. Eg ville då bli svært glad! Mvh Frode Quote Link to post
jada Posted February 17, 2004 Share Posted February 17, 2004 Mitt eneste tips er å gå inn på www.viksund.no. På linken 'kontakt' finner du mail-adresse, telefon- og faxnummer og adresse til verftet. Skulle tro de kunne tipse og eller være behjelpelige. Quote Link to post
Jensen_fra_Vest Posted February 18, 2004 Share Posted February 18, 2004 myrolege: Fikk du en IM fra meg? Jeg sendte en tirsdagskveld, men jeg ser at den er vekk fra utboksen, så jeg er litt i tvilv, om hva som har hendt. Quote Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts