Jump to content

Beste båt for 20-25hk uten styrekonsoll


Lingefan

Recommended Posts

Hadde Askeladden 435 Lite i ett par år,og var meget godt fornøyd med den.Første året hadde jeg en 9,9 (15)h.k.,men det ble for lite.Fikk nesten ikke båten i plan, så jeg byttet til en 25h.k. Da ble det mye bedre. Den plante veldig lett ,og var veldig god i sjøen.Ypperlig båt for småkjøring,fiske, etc.Noe tung båt , og kanskje noe høy pris, men kan trygt anbefales.

Link to post
Share on other sites

Jeg er redd den Hobby'en veier 120kg for mye og har styrekonsoll.

 

435 lite har jeg hatt tidligere (med 40hk) og jeg var misfornøyd med skroget på den. Den er også altfor tung. Båten jeg er på jakt etter bør ikke veie over 140-160kg maks.

Redigert av Lingefan (see edit history)

Lingefan

Link to post
Share on other sites

Selvlensende altså! Men 442 blir akkurat litt stor for meg. Den skal ligge i en vik og bør ikke være over 13-14 fot.

 

Du vet ikke tilfeldigvis om 385 også kom som selvlensende? Er kanskje ikke i produksjon nå som Viksund har kjøpt With. 420 og 320 er nærmeste jeg fant.

 

385 som selvlensende og blå dekor på siden hadde vært perfekt for meg :-)

Lingefan

Link to post
Share on other sites

Selvlensende altså! Men 442 blir akkurat litt stor for meg.

 

Du vet ikke tilfeldigvis om 385 også kom som selvlensende? Er kanskje ikke i produksjon nå som Viksund har kjøpt With. 420 og 320 er nærmeste jeg fant.

 

Viksund tapte rettsaken om retten til å kalle båtene With. With Boats blir produsert i Lithauen. Mener alle With båtene som blir produsert er selvlensende. Har selv prøvd å komme i kontakt med With Boats Norway, men det ser ut som nettstedet ligger nede. De har tidligere annonsert at De vil komme med en ny forhandlerliste i Norge i løpet av 2007/2008. :santa:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...