Jump to content

Beste båt for 20-25hk uten styrekonsoll

Lingefan

Recommended Posts

Hadde Askeladden 435 Lite i ett par år,og var meget godt fornøyd med den.Første året hadde jeg en 9,9 (15)h.k.,men det ble for lite.Fikk nesten ikke båten i plan, så jeg byttet til en 25h.k. Da ble det mye bedre. Den plante veldig lett ,og var veldig god i sjøen.Ypperlig båt for småkjøring,fiske, etc.Noe tung båt , og kanskje noe høy pris, men kan trygt anbefales.

Selvlensende altså! Men 442 blir akkurat litt stor for meg. Den skal ligge i en vik og bør ikke være over 13-14 fot.

Du vet ikke tilfeldigvis om 385 også kom som selvlensende? Er kanskje ikke i produksjon nå som Viksund har kjøpt With. 420 og 320 er nærmeste jeg fant.

385 som selvlensende og blå dekor på siden hadde vært perfekt for meg :-)

Lingefan

Selvlensende altså! Men 442 blir akkurat litt stor for meg.

Du vet ikke tilfeldigvis om 385 også kom som selvlensende? Er kanskje ikke i produksjon nå som Viksund har kjøpt With. 420 og 320 er nærmeste jeg fant.

Viksund tapte rettsaken om retten til å kalle båtene With. With Boats blir produsert i Lithauen. Mener alle With båtene som blir produsert er selvlensende. Har selv prøvd å komme i kontakt med With Boats Norway, men det ser ut som nettstedet ligger nede. De har tidligere annonsert at De vil komme med en ny forhandlerliste i Norge i løpet av 2007/2008. :santa:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...