Raymond I Startet 4.Januar.2008 Del på Facebook Startet 4.Januar.2008 Er på jakt etter en modellbåt-type til regattaseiling. Vi er en gjeng i seilmiljøet i Ålesund som vurderer å kjøpe inn båter for modell-seiling, og vil naturlig nok prøve å samles om en type båter. Har sett på IOM-klassen, men synest vel kanskje prisnivået er i høyeste laget. (kan bli vanskelig å få med flest mulige seilere når båtene koster fra 8000-20000 for en komplett pakke.) Har og hørt om en båttype som heter MidiB, men kan ikke finne noen forhandlere av desse. Er det noen som har kjennskap til båt-typer som kan egne seg, uten at familienes økonomisjefer går bananas? Hadde sett for oss 3000-5000 kr for en ferdig pakke. Byggesett kan være et godt alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
camilie Svart 4.Januar.2008 Del på Facebook Svart 4.Januar.2008 Hei Jeg er også interessert i modellbåter, prøv NORWEGIAN MODELLERS i tønsberg, TEKNISK HOBBY i Kristiansand eller NORTRADING i indre Østfold. Jeg tipper de har både byggesett og ferdig utstyrte båter som dekker deres behov. Sitér dette innlegget Link to post
Athene Svart 4.Januar.2008 Del på Facebook Svart 4.Januar.2008 Sjekk også ut SEAWIND fra Kyosho. Det begynner å bli mange båter av denne klassen på Østlandet og det begynner også å skje ting i resten av landet.. Hjemmesiden på http://www.nsca.no gir svar på det meste.. Der finner du også linker til internasjonale fora med alt fra byggetips, bilder og diskusjonsgrupper. Sitér dette innlegget Link to post
færd Svart 4.Januar.2008 Del på Facebook Svart 4.Januar.2008 Se på Windstar hos www.modellers.com. Bra og rimelig båt som du også får forskjellige riggsett til. Har en slik selv som jeg vurderer å selge, så hvis noen er interessert så kan de bare si fra. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Januar.2008 Del på Facebook Svart 5.Januar.2008 De seiler med MidiB i Fredrikstad Seilforening. Mener det er en av karene der som har støperform, og så monteres det en ferdig rigg. Alle båtene er identiske tror jeg. Du får sjekke ut hos dem. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.