Jump to content

Fremtidige prosjekter, båt i plast/stål.

M/S Bastard

Recommended Posts

Etter at Bastard blir ferdig må jeg ha noe og finne på, og da vurderer jeg plast eller stålbåt.

Sitter jo og myser på nettet etter potensielle prosjekt, for prosjekt må det bli om jeg ikke skal sette meg i gjeld for og skaffe båt.

Fant denne på finn, Selco 27 fot.

Vil det bli båt av denne igjen?

Ulempen er kanskje at det er drev, for det koster vel en del og fikse på om det er ødelagt?

Ja, skal bruke Bastarden.

Men må ha noe og pusle med ved siden av, og da kan man jo fikse opp en eldre plastbåt f.eks.

Det dukker jo stadig opp noe som er intressant.

Greiest og finne noe med aksling vil jeg tro.

Om motor er gammel er ikke så nøye for min del, men noen modeller er sikkert dårligere enn andre?

Vil det lønne seg og finne noe med Perkins/Ford/Bmc kanskje?

Eller, vilke eldre motorer bør man holde seg unna?

Må ha noe og gjøre, ifølge legen som jeg besøkte på Torsdag.

Jeg har for ensidig arbeid med tunge deler på jobb.

Så valget er og fikse på båt eller gå turer med staver, da er jo valget enkelt :wink:

Ikke så dum den, om du trenger noe å gjøre! Ser ut til at det er nok å ta av... Den kan nok sikkert bli en grei nok båt, men det vil koste før den er på sjøen igjen! Jeg ville ha sjekket tilstanden til til motor og drev først og fremst, hvis disse er like lurvete som resten av båten gir inntrykk av så er jeg redd for at det vil koste mer enn det smaker...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Ja, det koster med båtplass også.

Hadde det ikke vært for problemet med båtplasser kunne jeg tenkt meg og hatt ett par båter.

Men passe størrelse er nok rundt 38-42 fot. Når jeg er kommet til den båten jeg vil ha etterhvert.

I mellom tiden blir det og pusle med prosjekter

12 lapper for denne får ikke til og linke til hele annonsen på Autodb

Redigert av M/S Bastard (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...