M/S Bastard Startet 6.Januar.2008 Del på Facebook Startet 6.Januar.2008 Etter at Bastard blir ferdig må jeg ha noe og finne på, og da vurderer jeg plast eller stålbåt. Sitter jo og myser på nettet etter potensielle prosjekt, for prosjekt må det bli om jeg ikke skal sette meg i gjeld for og skaffe båt. Fant denne på finn, Selco 27 fot. Vil det bli båt av denne igjen? Ulempen er kanskje at det er drev, for det koster vel en del og fikse på om det er ødelagt? Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Går vel å bygge om til aksel.Mye jobb men det er du vel vant med. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 (redigert) Når Bastard er ferdig skal du jo bruke den!? :confused: Og ikke svikt oss i trebåtgjengen, gå for skøyte! Redigert 6.Januar.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Du kan vel alltids få båt ut av dette men tror det blir mye jobb. Tror ikke at du vil få igjen pengene dine hvis du legger for mye i motor. For gammel rett å slett tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Ja, skal bruke Bastarden. Men må ha noe og pusle med ved siden av, og da kan man jo fikse opp en eldre plastbåt f.eks. Det dukker jo stadig opp noe som er intressant. Greiest og finne noe med aksling vil jeg tro. Om motor er gammel er ikke så nøye for min del, men noen modeller er sikkert dårligere enn andre? Vil det lønne seg og finne noe med Perkins/Ford/Bmc kanskje? Eller, vilke eldre motorer bør man holde seg unna? Må ha noe og gjøre, ifølge legen som jeg besøkte på Torsdag. Jeg har for ensidig arbeid med tunge deler på jobb. Så valget er og fikse på båt eller gå turer med staver, da er jo valget enkelt Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 jeg har å sett på den men som de sier vist jeg skule hatt den måtte det vert ror å propel under ikke drev som på denne men vist du har lyst på et langtids prosjekt når du er ferdig med bastard så men jeg ville sjekka drevet Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Den var for gammel syns jeg også.... Men du kan altids finne en trebåt! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Ikke så dum den, om du trenger noe å gjøre! Ser ut til at det er nok å ta av... Den kan nok sikkert bli en grei nok båt, men det vil koste før den er på sjøen igjen! Jeg ville ha sjekket tilstanden til til motor og drev først og fremst, hvis disse er like lurvete som resten av båten gir inntrykk av så er jeg redd for at det vil koste mer enn det smaker... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Om det er gammelt spiller ikke så stor rolle, har sansen for de eldre plastbåtene. Men drev er nok greit og styre unna. Kikket på denne også, trebåt da. Litt rart påbygg akter kanskje, men ellers ok Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Skroget så da fint ut, til å være så gammel. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Ja, det så ikke så værst ut. Dukker nok opp noe intressant etterhvert. Skøyte er forsåvidt greit det også, men vil da heller legge litt penger i en som det er gjort en del med. Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Men kjære, ikke noe mer før bastarden er ute av synet og helt ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Spørs om jeg klarer og la være det om det dukker opp noe spennende Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 M/S Toftøy venter på ny eier Bastard! Kanskje litt svært? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 M/S Toftøy burde jo være høvelig å sette i hagen din bastard???? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Litt for stort, plenen til naboen blir for liten. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Jeg har veldig sansen for Toftøy. Og det er vel noe slik jeg forhåpentligvis ender opp med om endel år! Såfremt jeg finner plass til den Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 (redigert) Ja, det koster med båtplass også. Hadde det ikke vært for problemet med båtplasser kunne jeg tenkt meg og hatt ett par båter. Men passe størrelse er nok rundt 38-42 fot. Når jeg er kommet til den båten jeg vil ha etterhvert. I mellom tiden blir det og pusle med prosjekter 12 lapper for denne får ikke til og linke til hele annonsen på Autodb Redigert 6.Januar.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 (redigert) Jeg tror Rolfsnes 32 foteren på autodb hadde vært noe for meg.. (om noen år da.) Redigert 6.Januar.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Spørs om jeg klarer og la være det om det dukker opp noe spennende På dette området er du desverre blitt umyndiggjort. Du må (inntil Bastarden er helt ferdig) lage en poll hvor minimum 75% av baatplassen skal godkjenne et eventuelt kjøp før det er gyldig. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Fant denne på finn, Selco 27 fot. Hei du! Jeg hadde gått for den Selcoen. Den var jo kjempetøff. Ikke sløs vekk flere år av livet ditt med disse trebåtene som aldri blir pene like vell. Eventuelet finn deg en annen plastbåt Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Høvdingen Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Nei,nei,nei :nono: Han får ikke lov :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Men stakkar østlendingen vet ikke bedre. Og da er det bedre med plast enn tre. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
M/S Bastard Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Vi får nå se, gjør ikke noen forhastede trekk. Går nok også for noe med aksling. Drev vil bli for dyrt og fikse. Men størrelse bør ikke være mindre enn 25 fot Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Dette er et godt kjøp. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=3&tot=82 Jeg kan fort ta en tur og se på den... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.