Jump to content

Fremtidige prosjekter, båt i plast/stål.

M/S Bastard

Recommended Posts

Jeg må selge, fordi jeg ikke har mere enn en båtplass.

Men begge båtene selges etterhvert til fordel for noe større, gjerne en Hollandsk stålbåt. (drømmen)

Noen som vet om hvilken motor som kan erstatte en Marna (volvo?) mb 10.

Vil på sikt bytte til diesel, men da må vel kanskje propell også byttes?

Tenkte da og finne en diesel med samme antall hester.

Syntes det var en lengre opp i tråden som nevnte noe at denne ble kjøpt for bruk og ikke areid så er det førstre som dukker opp motor bytte. :drink:

Kjør bensin du bare pass på utlufting, blior jo mye mere stille og roligere og forbruket er neppe så høyt at på den"korte"tiden du skal ha den at du vil spare noe på dette annet en kluss og trøbbel. SKJERPING mann

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Jada, bare lurte jeg altså :wink:

Er stort sett innvendig det trengs en kosmetisk oppussing.

Pussing og lakking

Men dette blir ikke tatt dette året, har en båt fra før det skal jobbes en del til med

Greit yougurtbeger som kan begrense abstinensene for og komme på sjøen

Lite forbruk på den motoren ja.

Er det ikke vanlig og kjøre med motorkasse lokket på gløtt, for og sikre nok luft?

Redigert av M/S Bastard (see edit history)

HYSJ! :lol:

Neida det var en kort periode hvor jeg var litt lei av lekkasjer her og der.. Men nå har jeg GOD arbeidslyst igjenn og skal fortsette med å klinke om litt søm.. Så blir det vel ny båt etter at jeg har stått konfirmasjon og har litt penger da. Den jeg sikter på er en Kommedal 27 med Sabb 2G. I mye bedre stand enn den jeg har nå og litt mer designet for tur. :yesnod:

Redigert av Sleipner93 (see edit history)
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...