Sleipner93 Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Billig plastsnekke som trenger litt omsorg ! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Snasen båt for deg det Sleipner, 22 blir litt snaut for min del Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Ja, det kan sannelig være fristende med plast! Ihvertfall når jeg ser hvor mye plass man får! Ingen lekkasje i skrog eller overbygg. Lett å drømme seg bort Synes den båten faktiskt var veldig rimelig, merkelig at den ikke er solgt. Kan vel lett gå for 15 lapper tenker jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Veldig lett og drømme seg bort ja Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 HER Har du et Prosjekt! Legg merke til den store P'en. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Uff ja Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Herr enderud, Her har du drømmebåten din Nederlansk stålbåt med mast http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=1&tot=2 Jeg skal tilby deg gratis seilkurs hvis du kjøper denne... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
M/S Bastard Svart 7.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Tror ikke den er noe nei Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 (redigert) :lol: Tenke meg deg. Kan ikke si jeg synes den var så pen jeg heller.. Men seilbåt synes jeg du skal ha Redigert 7.Januar.2008 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
FastBoater Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 På dette området er du desverre blitt umyndiggjort. Du må (inntil Bastarden er helt ferdig) lage en poll hvor minimum 75% av baatplassen skal godkjenne et eventuelt kjøp før det er gyldig. Hæ???? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Mnja, seillbåt. Men man får mye båt til en rimelig penge om man velger en eldre seilbåt, det er helt sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 Kunne sikkert kjøpt denne også jeg, men det er kutter og trebåt da Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 8.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 Hvilken prisklasse er det egentlig du søker i? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Høvdingen Svart 8.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 Nå får du slutte å poste i denne tråden. :nono: Ut i hagen og Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 Hvilken prisklasse er det egentlig du søker i? Kommer litt an på det. Stor båt 40 +- skal jeg ha, men veien dit har flere alternativer. Drømmen er Hollandsk stålbåt i utgangspunktet. Men uansett båt, kommer jeg til og ha noe og fikse på hjemme i hagen. Har vært ute og klargjort litt for arbeider i dag Høvdingen, fortsetter i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 8.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 good Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 8.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 (redigert) Kunne sikkert kjøpt denne også jeg, men det er kutter og trebåt da Er du gal, den kutteren ser for j***** ut! Den var sansynligvis før "Restaureringen" Redigert 8.Januar.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2008 Mnja, men det var skiftet mye på den. Det som var bra. Den "flybridgen" ville jeg ikke hatt da Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 Må bringe dette ned på normale summer igjen Denne kan man sikkert gjøre litt penger på Sjømann 22 Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 9.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 Sikker på at det ikke skal være Snømann 22? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 9.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 Den går jo godt, spørs om det er noen lygeknop med i den. tror den er i eldste laget. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 (redigert) Ja, mere riktig med 6-7 knop vil jeg tro. Han har jo hastverk, så det kan evt prutes Får vel uansett pengene igjen ved salg. Har bare noen løse tanker om og skaffe en båt mens jeg gjør Bastarden ferdig. Fiske osv som er lenge siden jeg har gjort Bare drømmer foreløbig Obs. Den motoren er kanskje direkte kjølet? Da er det vel egentlig ikke så intressant alikvel Redigert 9.Januar.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 9.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 Nei, ingen båt før bastarden er ferdig Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 Fikk ikke gjort noe i dag, orket ikke og bale med mere pressenning i regnet i dag. Er meldt bedre vær i morra Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 9.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2008 Det samme her og. Det ble jobbing på bil i stedet. Pusse bort rust og sparkle, det hadde nok vert bedre med båtjobbing likevel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.