Sleipner93 Svart 11.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 Hva med ei skøyte på 50-70 fot, en fet Meyer Sound line array rigg i masta, lasterommet fult av subber, plass til DJ'en på styrehus taket, skytracker, movingheads og røykmaskin. + en 300 liters kjøleboks til ølet. Da har du en ultimat party flåte! Men det sprenger kanskje budsjettet med et par båtlapper Ellers så ville jeg ha laget en med proffe flyteellementer og satset på å få solgt den igjen senere. Rasering av skøyte! Finn noe annet!!! :headbang: :discuss: Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 11.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 Partyflåte som jeg tok bilde av i sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 11.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 (redigert) Finnes mangen av de der hvor vi har hytte. Disse reiser de ut på vannet med når skogen skygger for sola på kvelden. Istedenfor å sitte på en terasse på land i skygge sitter de utpå vannet i sola heller. De fleste jeg har sett har brukt plastfat som oppdrift og påhengs som framdrift. Noe lignende som ovenfor burde være lett å lage til. Lykke til! Redigert 11.Februar.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.