Jump to content

Ny fjernstyrt lyskaster

JRK

Recommended Posts

Hei,

Skal ha ny fjernstyrt lyskaster og jeg lurer litt på hva jeg skal kjøpe. Ser at det er skrevet noen innlegg tidligere, men det skjer vel noe utvikling her også. Ser blant annet at noen leverandører snakker om xenon. Har dette noe for seg? Jeg er primært ute etter en lyskaster som gir mest mulig lys, dvs lyser lengst og om det er nærlysfunksjon , den som sprer best. Dernest kommer pris og design

Hei,

Ja det var noe sånt jeg hadde tenkt meg. Ser at Seatronic har noe tilsvarende på sitt vintertilbud, om det ikke er den samme til Kr.2990,- Er det noen som har prøvd denne, eller tilsvarende?

Goligth med trådløs fjernkontroll og med vanlig hallogen pærer , lyser drit langt til den nette sum av 1.395- i Fredrikstad . Hatt slik i mange år og er meget fornøyd , lyser sentrert og langt . Men som du sier , dette står det massevis om her fra før av .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Hei,

Takk for tipsene alle sammen. Det var et bra tilbud Båtbua hadde Tine. Jeg har både innvendig og utvendig styreposisjon, så jeg satser nok på en av utgavene med 2 fjernkontrollere. Enten golight eller JVM Xenon fra Seatronic.