JRK Startet 10.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2008 Hei, Skal ha ny fjernstyrt lyskaster og jeg lurer litt på hva jeg skal kjøpe. Ser at det er skrevet noen innlegg tidligere, men det skjer vel noe utvikling her også. Ser blant annet at noen leverandører snakker om xenon. Har dette noe for seg? Jeg er primært ute etter en lyskaster som gir mest mulig lys, dvs lyser lengst og om det er nærlysfunksjon , den som sprer best. Dernest kommer pris og design Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 10.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2008 Hei. http://www.marine-industrisalg.no/index.ph...ac218ce05c0b888 Synes det er meget bra og 3 ganger så sterk lys xonen. 50 % spare strømforbruk. Den er mye bedre enn min lyskaster, men mye penger på det. At-le Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 10.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2008 Hei, Ja det var noe sånt jeg hadde tenkt meg. Ser at Seatronic har noe tilsvarende på sitt vintertilbud, om det ikke er den samme til Kr.2990,- Er det noen som har prøvd denne, eller tilsvarende? Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 10.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2008 Anbefaler at Du undersøker hva det koster og skifte lyspære,skiftet på min i dag og det kostet kr.650,- Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 10.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2008 Hei, De reklamerer med 5 ganger lengre levetid en halogen. Hvor lenge har du hatt denne? Er det bra lys i den? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 10.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2008 Goligth med trådløs fjernkontroll og med vanlig hallogen pærer , lyser drit langt til den nette sum av 1.395- i Fredrikstad . Hatt slik i mange år og er meget fornøyd , lyser sentrert og langt . Men som du sier , dette står det massevis om her fra før av . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brutus Svart 10.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2008 Lurer på hvodan det hadde gått bare å kjøpe en venlig Golight eller ACR og et Xenon ombygningssett til 1300kr. Da ha man hatt Xenon til ca.2500.- + reservesokkel, pære og ballast på kjøpet.... Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 11.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2008 Hei, Takk for tipsene alle sammen. Det var et bra tilbud Båtbua hadde Tine. Jeg har både innvendig og utvendig styreposisjon, så jeg satser nok på en av utgavene med 2 fjernkontrollere. Enten golight eller JVM Xenon fra Seatronic. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.