Jump to content

Teori til båtførerprøven


Grizzly

Recommended Posts

Jeg skal ta båtførerprøven rimelig kjapt. Har lest deler av boka "veien til båtførerprøven" tidligere og har en del kunnskaper om emnet fra før.

 

Jeg kom over denne siden på nett: http://bfpr.no/

 

Noen som har lastet ned denne teorien? Er den grei og bruke som eneste teorigrunnlag? Jeg blir å lese selv og tar testen via NorskTest.

Link to post
Share on other sites

Uten å vite noe om innholdet, tar jeg likevel sjansen på to allmenne påminnelser:

 

1. Uten å skrive ut kan du ikke få lest på senga (og i eventuelle andre "leserom" i heimen).

2. Uten å skrive ut kan du ikke få lest på bussen, toget osv.

 

Det ser i alle fall såpass rimelig ut at det neppe er noen formue tapt på å forsøke.

 

Lykke til! Gi gjerne noen tilbakemeldinger her på BPom kvalitet og opplevelsen av å bruke lærestoffet.

 

Hilsen Gompe

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Link to post
Share on other sites

"Veien til båtførerprøven" er en OK bok, selv om den er unødvendig rik på ord.....

Det er den boken jeg bruker på båtførerkursene, og jeg fikk levert 200 stk forleden dag :wink:

 

Et godt alternativ hvis man vil ha tilleggstoff som forberedelse til båtførerprøven er å finne på denne siden fra sjøfartsdirektoratet.

 

De fire heftene som står øverst er blitt ganske gode etter hvert, også heftet om sikkerhet er veldig bra. Klistermerkene med sjømerker er praktiske å ha ombord - og alt er GRATIS :wink:

Redigert av Poseidon (see edit history)

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Et godt alternativ hvis man vil ha tilleggstoff som forberedelse til båtførerprøven er å finne på denne siden fra sjøfartsdirektoratet.

 

De fire heftene som står øverst er blitt ganske gode etter hvert, også heftet om sikkerhet er veldig bra. Klistermerkene med sjømerker er praktiske å ha ombord - og alt er GRATIS :wink:

Jeg trykker på send og får følgende melding:

 

FrontPage Error.

 

User: please report details to this site's webmaster.

Webmaster: please see the server's application event log for more details.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

Jeg har også prøvd å sende bestilling, og får samme feilmelding. Forøvrig tok jeg båtførerprøven i fjor. Jeg tok teorien på nettet. Folkeuniversitetet har et flott nettbassert opplegg. Det kostet noen kroner, men jeg vil anbefale det. Mange situasjoner var blant annet illustret med vidioklipp. Greide prøven greit. Tok eksamen på Lillestrøm under Sjøen for alle.

CBK 538

LE5871-EINARSEN

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...