Jump to content

Lading av mp3-spelar - 12 volt inn, 6 volt ut

Sinten

Recommended Posts

Det innebygde batteriet i mp3-spelaren (harddiskbasert) min byrjar å lade seg ut stadig fortare, og derfor hadde det vore veldig greit å hatt ein moglegheit for å lade den via sigarettennar-uttaket når eg er i båten.

Klistremerke på 220V ladaren:

skann0001.jpg

Det eg treng er altså ein transformator som tar 12 volt DC inn og gjev 6 volt DC ut. Nokon som veit kor eller om det er mogleg å få tak i ein sånn? Har såvitt sett på Clas Ohlson, men fann ingen der som gav 6 volt ut. Dersom eg får rett utspenning på 6 volt er det då nok eller må eg i tillegg begrense ut-straumen til 800mA? Kan dettei såfall gjerast ved å lodde inn ein motstad?

Viss eg no ikkje finn ein transformator som gjev 6 volt ut, finst det då andre måtar å få spenninga frå 12 volt ned til 6 volt? Går det til dømes ann å kople i serie med eit eller anna som også bruker 6 volt, eller vert dette for "eksperimentelt" og ustabilt?

Treng litt hjelp til dette, er ikkje så veldig stødig på elektronikk...

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Er det den pluggen som går inn i spelaren du tenkjer på, i såfall har eg fått tak i ein ekstra sånn, så det er ikkje noko problem. Spenninga vert jo transformert ned til 6 volt før den når denne pluggen så kan ikkje skjønne at dette skal vere noko problem. Men det var kanskje ikkje det du meinte?

my_ads.gif

..., eller må eg på ein eller anna måte begrense den til 0,8A i tillegg.

Klar til bruk, hvis du setter utspenningen til 6 Volt så vil strømmen begrense seg selv. Det at den er merket med 1,5Amp betyr ingenting i denne forbindelse. Du kunne eventuelt bruke to slike 6Volt spillere samtidig på dette powersupplyet . . . .

Redigert av Poseidon (see edit history)

Med vennlig hilsen POSEIDON

Spørst om den frå biltema går, står maks 500mA på den. Eller det verste som skje er vel at eg får dårlig lading kanskje?

Hadde jo vore kjekt å lagt ein regulator sjølv, men trur ikkje det vil svare seg å kjøpe ein "dings" på nettet til 12 kr når frakt sikkert kjem på 100 kr :wink: Men dei har kanskje slike koponentar på CO/Biltema også ?

my_ads.gif

Tror nok ikke de har slikt noe på CO eller BT, men jeg hadde jo undersøkt med Elfa om hva det koster med frakt, spennende å lage noe selv da.

Jeg tror imidlertid denne er beregnet å ha litt kjøling, så du burde nok ha noe varmeoverføringspasta og en kjøleribbe/plate. Pastaen er det mange datanerder som har, om du har et par slike i klassen din kan du spørre dem om de kan låne deg bittelitt. Kjøleplata kan i prinsippet være en hvilken som helst metallplate. bare den har stor nok overflate til å kvitte seg med varmen. Det er alt for mange år siden jeg drev med sånt noe til at jeg kan si noe med sikkerhet, men en plate på 10x10 cm ville sikkert gjøre susen...

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Veit ikkje om det er eg eller du som misforstår litt her no. :crazy:

Eg har ikkje tenkt å bruke omformar i tillegg til spenningsregulator, eg satser på at regulatoren vil gje såpass gjevn spenning at det ikkje er nødvendig. Spenningsregulatoren det er linka til er viss eg skal lage min eigen "omformar"(regulator) frå botn av utan å kjøpe noko omformar frå CO eller Biltema.

my_ads.gif

OK, det er to forskjellig typar då altså.

Men dei tala "0,1MF" og "100MF" kva er det dei står for? Finn ikke att desse spesifikasjonane hos elfa, men så var det jo så utruleg mange forskjellige kondensatorar der også :eek: . Nokon som har lyst å lage ei handleliste til meg etter teskjeiprinsippet ? :wink:

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...