Jump to content

Krav for å arrangere seilkurs


toro

Recommended Posts

Vi har arrangert seilkurs for voksne mange år på rad. Det er en dugnadsjobb å være med å arrangere dette kurset. En del medlemmer stiller med egen båt og tar med seg kursdeltagere. Skipper er ansvarlig for egen båt. Det har også vært deltagere som stiller med egen båt og som får med seg en erfaren seiler ombord i båten.

Dette har fungert helt fint. Tilbakemeldingene er at deltagere er svært fornøyde.

Jeg hadde kjøpt båten før jeg tok kurset og det var slik jeg ble kjent med folk i seilforeningen. Anbefales på det sterkeste. Fint tiltak.

Link to post
Share on other sites

Hvis foreningen din er med i seilforbundet kommer den nok under en eller annen kollektiv forsikring dersom kurset arrangeres av foreningen. Bør sjekkes med seilforbundet. men dersom du på eget initiativ arrangerer kurset må du nok skaffe deg en avtale med eget forsikringsselskap.

 

Tror jeg.

 

Jon

Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989

Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...