Jump to content

Erfaringer med eldre Bavaria modeller


John N

Recommended Posts

Hei. Jeg har ikke noen personlig erfaring med disse båtene, men iflg Seilmagasinet var Bavaria frem til 1990 et anonymt nr.2 verft etter Dehler. Båtene var liketil og enkle (hva de nå mener med dette?). Tolker det slik at det er helt greie båter, som 80 talls båter flest (i dette pris segmentet). Jeg ville ikke ha noen betenkeligheter med å kjøpe slike båter. Seilmagasinet skriver videre at båtene ikke bryter noen grenser, men her en tendens til å være veke og være logirig.

Båtene scorer stort sett høyt på gode innredninger og teknisk utførelser. Håper dette er til hjelp.

Redigert av knutza (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei,

et engelsk båtblad, det var enten Sailing Today eller Yachting Monthly hadde for noen år siden en test av en gammel Bavaria 30-something som hadde gått i charter i over 5 år (?). De var overrasket over hvor godt den holdt, til tross for hard bruk. Men dette var uansett en båt fra etter 1990.

 

Deverre har jeg ikke tid til å spa det fram fra nederst i bunken innerst i skapet ...

 

EN tur på nettet ?

Link to post
Share on other sites

Bavaria bygget 1998mod og eldre ,. er solide båter, på høyde med de beste/fleste. :smash:

Men fra 1999mod og fremover er ikke kvaliteten den samme. :smash:

Men det er det ikke alle som vil høre på.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...