larss Svart 16.November.2015 Link til dette innlegget Svart 16.November.2015 I vår 32 sport har vi en slik luke ved siden av trinnet som går opp til dollbordet. Bak luken er det skrudd/limt fast en drenert tett glassfiberkasse, hvor det er plass til 2 av de blå AGA flaskene. Jeg tror dette er blitt montert hos Lunde. Hei mb_belinda Har du ett ett bilde av dette ? Hørtes jo veldig greit ut. larss Sitér dette innlegget Link to post
mb_belinda Svart 18.November.2015 Link til dette innlegget Svart 18.November.2015 Hei mb_belinda Har du ett ett bilde av dette ? Hørtes jo veldig greit ut. larss Hei Larss, har ingen bilder for hånden, men skal få tatt noen bilder neste gang jeg er i båten Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 27.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2021 Fant denne tråden nå. Hadde vært suverent med et bildet. Jeg har lik båt og ønsker å sette inn et gasskap der du nevner. Finer ikke skap noen andre steder enn her https://www.svb24.com/en/bavaria-gas-box-without-bavaria-logo.html Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.