tk49 Startet 20.Januar.2008 Del på Facebook Startet 20.Januar.2008 ER DET NOEN SOM VET HVOR DET ER BLITT AV FM/ ÅRØ PRODUKSJONEN? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig FM/ÅRØ BÅTER .Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 20.Januar.2008 Del på Facebook Svart 20.Januar.2008 jeg hadde blitt livredd hvis det var mitt første innlegg her på 3 år . og får klint den plakaten opp i trynet :-( . sorry tk49 . jeg har ingen anelse om fm\årø . ¨men tror fm engang brukte samme forma som til min hifo . hvem som var først tror jeg wicma her på forumet vet :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Stubben Svart 20.Januar.2008 Del på Facebook Svart 20.Januar.2008 FM/Årø 33-35-38, konstruert av Freddy Mikkelsen, produseres ikke lenger. Formen til 38-foteren ble kjøpt/leid av et firma i Danmark, og produseres der på bestilling. Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.