Jump to content

Thermo 2500 warme


norflyer

Recommended Posts

Hei. Jeg er helt fersk her på formumet, men alikevel så må det vel lov å spørre om litt hjelp.

Jeg har en Thermo 2500 warmer ombord i min Wasa 55 seilbåt fra 1980. Denne har virkelig fått hard medfart av tidligere eier av båten.. Dvs.. den har ikke fått noe som helst, bortsett fra en hel masse fuktighet da det manglet topp på pipen som stikker opp av dekket. Så her er det mye korrosjon. Er det noen som har en slik som er defekt som kunne tenke seg å avvære seg med noe tilsvarende til en rimelig penge som jeg kan bruke som "dele" varmer?

 

Ser ut som en velig flott side dere har her.. Masse flott å lese gitt.

Blir nok en ivrig bruker når sesongen nærmer seg..

 

Mvh

 

Per G Waaler

Arendal

Redigert av norflyer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Siden den har fått mye fuktighet over tid, og lite stell, så er det kanskje best å bytte ut hele varmeren med en annen brukt varmer som er i god stand. Det er stadig varmere på finn.no og andre båtsider som kan kjøpes for en hyggelig pris, og da kanskje en pris som er under det du vil måtte koste på den gamle for å få den stabil og god.

:sailing:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...