Jump to content

Teppe til båten min. Hvor kjøpe, og hva?


searay25

Recommended Posts

Har bestemt meg for å gå til innkjøp av teppe til båten min. har fått pris på et formsydd teppe med sea ray logo. custom made. fra USA. dette ble faktisk såpass som 5500,- NOK. Noe jeg synes var litt i overkant. Kan noen fortelle meg hvor jeg burde kjøpe dette i norge, og evt hva slags type teppe? :confused:

Link to post
Share on other sites

Hei og velkommen hit :smiley: Jeg la tepper i båten i fjor og de ble kjøpt på teppe butikk på bryn i oslo. Det er tepper som du lett kan skjære til selv og som du ikke trenger å kantsy. De er lagd spessielt for båtbruk. Synes det er veldig praktisk og fint med tepper. Bare å spyle av og henge til tørk.

Redigert av jørn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei!

Jeg er også på jakt etter tepper til båten. Litt rart egentlig, men kommer du inn i en teppebutikk og sier du skal ha tepper til båt, iler ekspeditøret bort til tepper som starter med 500 pr. kvm.

Er tepper med eller uten løkker det beste å bruke i båt?? MÅ det være ull kvalitet?

Link to post
Share on other sites

Men hva synes dere om prisen jeg fikk fra USA. altså 5500,- formsydd etter deres egen sea ray mal. dette skal visst være spesial tepper for båt. og disse folka driver kun med det. vil gjerne ha noe skikkelig. som har kantbånd. Hva vil ca pris være på noen sånt i norge?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...