Brynjar Startet 23.Januar.2008 Del på Facebook Startet 23.Januar.2008 (redigert) Jeg trenger ny eksos "albue" da den gamle har fått for ujevn anleggsflate mot manifoilen til at jeg vil bruke den igjen. Motoren er en 1998 3.0L. 4 syl. 135 hk. Noen som har, eller vet hvem som kan levere til en fornuftig penge? Originalforhandler er som vanlig "en tanke" dyrt.. Takker. Redigert 23.Januar.2008 av bmhe (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
HomerSimpson Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 Jeg har sett noen på E-bay til litt i overkant av 100 dollar for nye. Du må legge til norsk moms og transport, men det vil likevel være mye å spare. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
SF Svart 23.Januar.2008 Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 Eurofritid har en del sjekk her: http://www.mallory.no/display.aspx?menuid=90&prodid=362 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Brynjar Svart 23.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2008 Takker og bukker. Fant ikke noe på ebay til under $170.. Eurofritid har altså til 2125,- .. det er forsåvidt en grei pris avhengig av hva de skal ha i frakt. Flere forslag? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Nautofil Svart 24.Januar.2008 Del på Facebook Svart 24.Januar.2008 Jeg trenger ny eksos "albue" da den gamle har fått for ujevn anleggsflate mot manifoilen til at jeg vil bruke den igjen. Motoren er en 1998 3.0L. 4 syl. 135 hk.Noen som har, eller vet hvem som kan levere til en fornuftig penge? Originalforhandler er som vanlig "en tanke" dyrt.. Takker. Har du tenkt tanken på å plane annleggsflatene? Dette fikk jeg gjort på 3.7.literen til Mercruiser på et maskinverksted.... Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.