Elmer Startet 25.Januar.2008 Del på Facebook Startet 25.Januar.2008 Benkeplatene i vår master skal pensjoneres. Jeg kan tenke meg en type benkeplate som er på en del kjøkken. Den er svart/spettet med "stein-look". Problemet er at disse er 30 mm tykke. Jeg ønsker tynnere benkeplater og lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i dette. Håper på mange gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Vet at Mikkelsen på Håndverksenteret på Nøtterøy hadde ( eller har ) forskjellige farger og dimensjoner, men er ikke sikker på om de eksisterer idag. Ellers vil jeg tro at noen som forhanldler respatex kan hjelpe deg. F.eks. byggevareforretninger... mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Sjekk hva som finnes av baderomspaneler rundt omkring i byggevarebutikkene. Disse leveres i tykkelser på rundt 8-10 mm og i mange forskjellige mønstre. Har selv brukt dette som benkeplate i pentry (dog hvit for min del). mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Arve Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Jan H. Ring Inger hos Combi Craft. De har en mengde forskjellige laminater som du kan velge å få limt på ønsket tykkelse av kryssfinèr. Jeg handlet med disse når jeg restaurerte og ble meget fornøyd. Du må kjøpe hel plate men prisen er absolutt akseptabel. Firmaet holder til i Vestfold. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Firmaet holder til i Vestfold. Ja, det stemmer. De holder til på Berganmoen i Steinsholt så vidt jeg husker. Da kan du jo bare smette veien over Siljan. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
deep diver Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Dersom eksisterende plater er ok kan du kjøpe veggbelegg for våtrom og lime dette på. Fungerer bra det.... Sitér dette innlegget Link to post
kim Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Mikkelsen på Nøtterøy er fortsatt i fult drift, han har garantert det du letter etter, eller så skaffer han det. Han holder hus i Håndtverksenteret på Smitsrødveien ( Riksvei 309). telefon 33322817 Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 25.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Takk for konstruktive svar. Alltid god hjelp å få her på forumet Flere interessante muligheter som jeg kommer til å sjekke ut. Dersom eksisterende plater er ok kan du kjøpe veggbelegg for våtrom og lime dette på. Fungerer bra det.... Jeg tror jeg prøver å legge ny plate over vask og kokeapp. Men plata som vasken er nedfeldt i, som også er marmor-lookalike, tenkte jeg kanskje å prøve løsningen du antyder. Tror du det vil fungere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.