Lars O Startet 25.Januar.2008 Del på Facebook Startet 25.Januar.2008 (redigert) Jeg har meldt meg på kurs som holdes under båtmessen i Bergen 16/2 Noen andre som skal? Lars O. Redigert 25.Januar.2008 av Lars O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 Kunne vurdert det, bare at VHFen min ikke har fungert så lenge jeg har hatt båten... Antennen forsvant visst også..jaja Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 25.Januar.2008 Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 dette har jeg vurdert i mangen år .kanskje tiden er inne for og ta kurset.hvor kan jeg melde meg på ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 25.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2008 hpb70... Har sendt deg all info på jobbmailen Ring om du ikke skjønner...hehe Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 26.Januar.2008 Del på Facebook Svart 26.Januar.2008 no er vhf kurset 16,2 i boks er det andre som skal ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 26.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2008 Det er bra hpb70 Nå må jeg nesten skjekke om jeg får provisjon....hehe Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 regner med at provisjonen din er iorden Sitér dette innlegget Link to post
xpen Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Hvor finner jeg info om kurset?? Tid, sted osv..... Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 27.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 www.sjoassistanse.com Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 Flott den har jeg også lyst på. Skal prøve å være med! Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Lars O Svart 2.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2008 Løfter denne tråden tilbake da det er bare 2uker til start. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 3.Februar.2008 Del på Facebook Svart 3.Februar.2008 (redigert) jeg fikk pensumhefte i posten igår,da er det jo bare og sitte igang og lese. Redigert 3.Februar.2008 av hpb70 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 5.Februar.2008 Del på Facebook Svart 5.Februar.2008 det nermer seg kurs start Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Løfter denne tråden tilbake da det er bare 6 dager til start. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 10.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Hm.... Kanskje på tide å starte lesinga..... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Har noen her lånt pensumhefte på biblioteket og ikke tilbakelevert den i tide? :nono: En eller annen luring sitter på den. Jeg har reservert den fra 8. Feb. men den har ikke kommet inn... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Lars O Svart 16.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 Da er det på sin plass og gratulere alle med bestått eksamen ! Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 16.Februar.2008 Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 Ja det var flotte greier. Gratulerer alle sammen med bestått eksamen! Syns Gunnar Larsen gjorde en god jobb! Og så kjøpte jeg meg VHF med det samme også. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Lars O Svart 16.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 Hva kjøpte du da? Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 16.Februar.2008 Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 Kjøpte M-tech 500. På raymarine standen. Fikk et godt tilbud der. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Hans-Petter Svart 16.Februar.2008 Del på Facebook Svart 16.Februar.2008 det var et fint kurs med flink instruktør. gratulerer til alle som tok kurset idag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.