Jump to content

Veibeskrivelse til Seilmessen i Son, 2-3 februar


shaukaas

Recommended Posts

Jeg kunne på seilas.no lese at fire båtimportører går sammen om en "mini-messe", den såkalte selmessen, 2-3 februar. http://www.seilmessen.no/

 

Opprinnelig hadde jeg tenkt meg oppover til Lillestrøm og sjøen for alle, men da jeg alikevel er i Oslo denne helga kunne det jo vært greit å fått med seg begge deler.

Derfor lurer jeg på om det er noen som kan være behjelpelig med tips til kollektivtransport/veibeskrivelse til Son?

 

Hadde jeg kjørt egen bil østover :flag_sw: denne helgen, ville det jo vært greit :)

Link to post
Share on other sites

Ta toget fra Oslo S til Son stasjon, gå opp trappa og gå over motorvegen (E6), gjennom en rundkjøring og følg vegen ca. 800 meter. Ta til venstre ved Kiwibutikken og gå opp bakken bak denne. Fremme!

Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989

Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27

Link to post
Share on other sites

Og toget går (hvis det ikke er signalfeil) fra Oslo Sentralstasjon 48 minutter over hver hele time fra perrong nr. 10. Det står Moss på toget. Stasjonen før Sonsveien stasjon (der du skal av) heter Vestby. Det er bare noen få minutter mellom Vestby og Sonsveien. Det går også buss mellom Sonsveien og Son. Følg menneskestrømmen, ta vare på togbilletten, ved fremsvising er bussen gratis. Du skal av på første busstopp, du må gi signal for at du skal av.

Link to post
Share on other sites

Kjempeflott! Mange takk for kjapp tilbakemelding.

 

Med så enkel og kort vei, så blir det kanskje tid til et par :drink::drink::drink: i Oslo også, før kvelden er omme?

 

Jeg har sett på nye Hanse 320, samt nye Bavaria 31C - men vil gjerne ta et par andre modeller i betraktning også...

Den nye Benetau'en i samme størrelsesklasse ser jo interessant ut!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...